مرجع اسکرابر صنعتی

ساخت وبلاگ


اسکرابر دستی: این نوع اسکرابر برای فضاهای اسکرابر صنعتی  خرد و دسترسی به نقاط طاقت فرسا مطلوب میباشد.
اسکرابر سرنشین‌دار: این نوع اسکرابر برای فضاهای تعالی و صنعتی پیاده سازی گردیده و دارنده صندلی برای اپراتور میباشد.
مزایای به کارگیری از دستگاه اسکرابر صنعتی
نظافت عمیق و مؤثر: اسکرابر صنعتی با توان و تلاش بالا، قدرتمند به نظافت کردن عمیق و مؤثر سطح ها میباشد.
صرفه‌جویی در حین و هزینه: به کار گیری از اسکرابر صنعتی سبب کاهش مجال و هزینه نظافت میگردد.
ارتقاء بهداشت و ایمنی: اسکرابر صنعتی با از میان بردن آلودگی‌ها، به ارتقاء بهداشت و ایمنی فضا یاری می‌نماید.
کاهش مصرف آب و ماده های شوینده: این دستگاه با به کارگیری با صرفه از آب و ماده شوینده، به مراقبت دور و اطراف زیست امداد می‌نماید.
دستگاه اسکرابر صنعتی با اعتنا به امکانات و مکانیزم‌های توسعه یافته خویش، یک کدام از شایسته ترین مورد‌ها برای نظافت و شستشوی سطح های در دور و اطراف‌های صنعتی و تجاری میباشد.

انگیزه محبوبیت به کار گیری از زمین شوی صنعتی چیست؟
محبوبیت زمینشوی صنعتی یا این که اسکرابر صنعتی ناشی از ترکیبی از دست اندرکاران اقتصادی، عملیاتی و بهداشتی میباشد که آن را به یک ابزار ضروری در بخش اعظمی بیسون صنعت از صنعت های و فضا‌های تجاری تبدیل نموده است:

ارتقا چشمگیر سرعت و سعی:
اسکرابر صنعتی با سود‌گیری از فناوری‌های توسعه یافته، می‌تواند در یک ساعت کاری، سطحی هم اندازه یک‌سری موازی همت نیروی انسانی را منزه نماید. مثلا، یک اسکرابر سرنشین‌دار با پهنا شستشوی یک متر، می تواند در یک ساعت بیش تر از ۵۰۰۰ متر مربع را پاک نماید، در حالی که یک نیروی انسانی با تی و سطل، در همین فرصت فقط قدرتمند به پاک کردن حدود ۵۰۰ متر مربع میباشد. این ارتقا سرعت، به ویژه در دور و بر‌های والا مانند کارگاه‌ها، انبارها و مرکز ها خرید، بسیار چشمگیر و حیاتی میباشد.

کاهش شایان توجه هزینه‌ها در بلندمدت:
اگرچه هزینه نخستین خرید یک اسکرابر صنعتی ممکن میباشد بالا به حیث رسد، البته در درازمدت، سرمایه‌گذاری درین دستگاه باعث به صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌ها می‌گردد. کاهش نیاز به نیروی انسانی، کاهش مصرف آب و ماده شوینده، و کاهش هزینه‌های مرتبط با تعمیر و محافظت سطح های، به عنوان مثال مواقعی می‌باشند که در کاهش هزینه‌های کلی تأثیرگذارند. مثلا، یک پژوهش نماد داده میباشد که به کارگیری از اسکرابر صنعتی در یک کارگاه، می تواند هزینه‌های نظافت را تا ۵۰ درصد کم کند.

مرجع اسکرابر صنعتی...
ما را در سایت مرجع اسکرابر صنعتی دنبال می کنید

برچسب : اسکرابر صنعتی,بیسون صنعت, نویسنده : گشاده روی industrialscrubberblog بازدید : 2 تاريخ : يکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت: 15:11

هنگامی که قصد شستشوی خرقه های اسکرابر صنعتی  بافتنی خویش را می‌کنید، بایستی در تعیین شوینده توجه متعددی داشته باشید. برای شستشوی خرقه های بافتنی بایستی از شوینده های ملایم استعمال فرمایید. برخی از شوینده ها به صورت خاص برای پارچه های پشمی و بافتنی پیاده سازی شدند. شوینده های بی آلایش میتوانند خیلی کار کشته باشد و به الیاف آن زخم برساند و سبب ساز چروک شدن یا این که از دست رفتن صورت آن خواهد شد. دیدنی میباشد بدانید الیاف پارچه بافتنی بر شالوده پروتئین میباشد و شوینده های کارکشته پروتئین را در خویش حل می نمایند. پس روی یک صابون خانگی پشمی عالی با PH خنثی که عاری از هرگونه مواد شیمیایی حاذق باشد سپرده گذاری نمائید. برای شستشو ماشین لباسشویی را به صحت تهیه نمایید

در شرایطی‌که ماشین لباسشویی شما سکو بخصوصی برای خرقه های پشمی و بافتنی دارااست خوب میباشد از آن برای شستشوی خرقه های بافتنی خویش به کار گیری فرمایید. ولی در‌حالتی که رتبه ای برای خرقه های بافتنی در لحاظ گرفته نشده میباشد از مرتبه شستشوی دستی که به دور کندی داراست، میتوانید استعمال فرمائید. درصورتی که گشوده هم ماشین لباسشویی شما رتبه ای با این تیتر  بیسون صنعت ندارد، عالی میباشد سرعت آن را در زیر ترین شرایط ممکن قرار دهید تا چرخیدن سریع ماشین لباسشویی سبب حاد شدن خرقه شما نشود.

از چنگ زدن جامه خویش در طول شستشو بپرهیزید
یکی طریق های خطا شستشوی خرقه های بافتنی چنگ زدن بیش تر از حد این جامه ها میباشد. خرقه با پارچه بافتنی را بایستی به آرامی در لگن آکنده‌از آب بچرخانید و به آهستگی ماساژ دهید. در صورتی خرقه خویش را بیشتراز اندازه چنگ بزنید دِفرمه می‌شود و به گذر زمان مجال صورت ظاهری خویش را از دست می‌دهد. پس جامه خویش را به آرامی با رمز انگشتان خویش ماساژ دهید. در‌حالتی که یک بخش از خرقه شما لک گردیده است، خوب میباشد به عبارتی نصیب را چنددفعه بشوید تا کثیفی از آن بیرون خواهد شد و به دیگر بخش های جامه آسیبی وارد نشود. آن گاه می‌توانید یک توشه مجموع جامه را آبکشی فرمائید تا ردی از لکه بر روی آن نماند.

خرید پارچه شانل (پارچه بافت)
از آب ولرم برای شستشوی جامه های بافتنی به کارگیری نمائید
یکی‌از مواقعی که به بافت جامه شما جراحت وارد می نماید آب داغ میباشد. برای شستشوی خرقه های بافتنی بایستی از آب ولرم به کار گیری فرمایید. آب ولرم ماده های شوینده را در خویش حل می نماید و از طرفی به بافت پارچه جامه شما آسیبی وارد نخواهد کرد. پس از شستشو چند دفعه آب لگن را لبریز و خالی فرمائید و به صورت بی واسطه آبکشی نکنید. با آب کشی بی واسطه ممکن میباشد جامه شما کشیده گردد و صورت بدی پیدا نماید. در حالتی‌که از ماشین لباسشویی به کار گیری میکنید مطمئن گردید دمای آب بالای 30 رتبه سانتی گراد نرود. پیش از افزودن مواد شستشو حدود 10 الی 20 دقیقه به خرقه خویش زمان دهید تا آب به باطن آن نفوذ نماید.

از مواد شستشو به اندازه، برای شستشوی جامه های بافتنی به کارگیری فرمایید


در شرایطی‌که جامه بافتنی شما گران قدر میباشد، یک قاشق غذاخوری ماده های شوینده برای شستشو کافی میباشد. برای شستشوی خرقه های بافتنی کوچکتر مقدار کمتری از این مواد را به آب ولرم اضافه فرمائید. به کار گیری زیاد از ماده شوینده خیر فقط به بافت خرقه شما زخم وارد می نماید، بلکه پروسه آبکشی خرقه را نیز مشقت بار خیس خواهد کرد.

مرجع اسکرابر صنعتی...
ما را در سایت مرجع اسکرابر صنعتی دنبال می کنید

برچسب : اسکرابر صنعتی,بیسون صنعت, نویسنده : گشاده روی industrialscrubberblog بازدید : 11 تاريخ : جمعه 18 خرداد 1403 ساعت: 14:04

 

گنجایش هوا: این مشخصه نماد‌دهنده اسکرابر صنعتی  وسعت هوایی میباشد که دستگاه میتواند در واحد مجال تصفیه نماید و بر حسب مترمکعب بر دقیقه (CMF) یا این که فوت مکعب بر دقیقه (CFM) اندازه‌گیری میشود.

نوع غربال: اشکال مختلفی از فیلترها در دستگاه‌های غبارگیر صنعتی استعمال می گردد، برای مثال فیلترهای کیسه‌ای، کارتریجی، اسکرابر مرطوب و الکترواستاتیک. گزینش نوع غربال مطلوب به نوع آلاینده، غلظت آلاینده و حالت محیطی بستگی داراست.

بازده فیلتراسیون: این مشخصه آرم‌دهنده درصد ذراتی میباشد که به وسیله غربال دستگاه از هوا جداگانه می‌گردد. بازده فیلتراسیون بر حسب درصد ذکر میشود.

فشار منفی: فشار منفی علامت‌دهنده قدرتی میباشد که حرفه دستگاه برای مکش هوا به درون دستگاه ساخت می‌نماید. فشار منفی بر حسب پاسکال (Pa) یا این که میلی‌متر آب (MmH2O) اندازه‌گیری می شود.

نوع مخزن: مخزن دستگاه محل عده‌آوری ذرات غیر وابسته گردیده از هوا میباشد. مخازن غبارگیر صنعتی میتوانند از متاع فولاد، استیل یا این که پارچه باشند.

سیستم تخلیه: سیستم تخلیه برای تخلیه ذرات توده‌آوری گردیده از مخزن دستگاه به کار گیری میشود. سیستم‌های تخلیه مختلفی برای مثال تخلیه دستی، تخلیه خود کار و تخلیه پنوماتیکی وجود داراست.

منبع تغذیه: دستگاه‌های غبارگیر صنعتی با برق  بیسون صنعت تک فاز یا این که سه فاز عمل می‌نمایند.

مرجع اسکرابر صنعتی...
ما را در سایت مرجع اسکرابر صنعتی دنبال می کنید

برچسب : اسکرابر صنعتی,بیسون صنعت, نویسنده : گشاده روی industrialscrubberblog بازدید : 8 تاريخ : چهارشنبه 9 خرداد 1403 ساعت: 13:15

محلولی از آب و جوش شیرین را با نسبت  اسکرابر صنعتی یک به یک تهیه و تنظیم فرمایید و روی لکه دمنوش بمالید. از در میان بردن لکه دمنوش با جوش شیرین حتما یکی‌از شایسته ترین راهکارهاست، قطعا این نحوه را آزمون فرمایید.

به کارگیری از محلول اسید استیک
محلولی از آب و اسید استیک را با نسبت یک به یک تهیه و تنظیم فرمائید و روی لکه دمنوش بمالید.

شستشوی دستی
فورا بعد از لکه تصاحب کردن خرقه، آن را در آب سرد قرار دهید و با به کار گیری از مایع شستشوی ملایم و آبکشی ظریف، لکه را با انگشتان خویش به آرامی مالش دهید. آن گاه خرقه را به آرامی بشویید و برای کم آب شدن آن را در آفتاب یا این که روی شوفاژ بگذارید.

به کار گیری از لیمو
یک لیمو را ببرید و نصف فرمائید. نصف لیمو بیسون صنعت  را روی لکه دمنوش بمالید. فشار ملایمی را به لیمو وارد نمایید تا عصاره لیمو به لکه نفوذ نماید. جامه را با آب سرد شستشو دهید و لکه را به آرامی با آب بشویید تا عصاره لیمو از جامه برود. از این ترفند میتوانید برای تمیز کردن لکه دمنوش کهن روی خرقه نیز به کارگیری نمائید.

استعمال از سرکه 
برای تمیز کردن لکه دمنوش روی فرش و جامه سرکه را با آب رقیق فرمایید. نسبت معمولاً یک به یک میباشد. محلول سرکه را روی لکه دمنوش بمالید و با به کار گیری از انگشتان خویش یا این که برس قابل انعطاف به آرامی ماساژ دهید. جامه را با آب سرد شستشو دهید و لکه را به آرامی با آب بشویید تا سرکه از خرقه برود.

مرجع اسکرابر صنعتی...
ما را در سایت مرجع اسکرابر صنعتی دنبال می کنید

برچسب : اسکرابر صنعتی,بیسون صنعت, نویسنده : گشاده روی industrialscrubberblog بازدید : 17 تاريخ : جمعه 4 خرداد 1403 ساعت: 14:38

۱٫ آحاد پنکه های سقفی و وسایل نوروفروغ را رسیدگی نمایید
در حالتی‌که پنکه سقفی دارید، احتمالاً اگاهی اسکرابر صنعتی دارید که به راحتی گرد و غبار روی آن عده می‌گردد. هر چه پنکه های سقفی به آشپزخانه شما نزدیکتر باشند، آنان می توانند زودتر آلوده شوند. برای پاک کردن پنکه های سقفی می توانید از  روبالشی‌های خویش به کارگیری نمائید تا گرد و غبار به مکان تمامی مکان کف منزل، باطن بالش بریزد. هنگامی کارتان به پایان رسید، روبالشی را در ماشین خرقه‌شویی بیندازید!

۲. قرنیزها را منزه فرمایید
در مواقع نظافت خانه معمولا قرنیزهای منزل (چه سنگی و چه از محصول تخته) فراموش می گردند، البته در صورتی‌که حقیقتاً به دور و بر نگاه فرمائید احتمالاً متوجه کثیفی و گرد و غبار متعددی روی آن‌ها خواهید شد. از یک اسفنج تمیزکننده جادویی برای از میان بردن کثیفی‌های سرسخت و یکدست نانو فایبر با یه خرده مایع یا این که پودر جامه‌شویی به کار گیری فرمایید تا قرنیزها را منزه نمائید.

بیشتر بخوانید
۷ نکته و ترفند پاک کردن دفتر

مزایای شگفت انگیز سرویس ها نظافتی برای تندستی

۳٫ پشت درها را پاک نمایید
آیا به پشت درها و دستگیره های دور و بر درب دقت نموده اید؟ حتی دیوارهای راهرو یا این که مجاورت در می توانند آلوده و کثیف باشند. در منزل خویش گام بزنید و به مجموع آن بخشها نگاه فرمائید. از مقداری مایع تمیزکننده کلیه‌کاره و اسفنج برای از میان بردن کثیفی‌های روی درب منزل‌تان بیسون صنعت  به کارگیری فرمایید.

 

۴٫ درون سطل های آشغال
سطل های آشغال بیچاره درون منزل، ما معمولا زود آلوده میگردند! حتی در حالتی که باطن هریک از آن‌ها یک کیسه در اختیار بگذاریم و کیسه‌ها را زود به زود عوض کنیم گشوده هم سطل‌های آشغال می توانند آلوده و چسبناک شوند. معمولی ترین راهکار پاک کردن این میباشد که آنها‌را در تراس یا این که در خزینه با پاره ای مایع تمیزکننده بشویید. درنهایت با فشار آب شلنگ آنها‌را پاک کرده و در مقابل آفتاب خورشید قرار دهید تا کم آب شوند! آنان پاک براق خواهند شد!

۵٫ لکه های فرش
ما اهل ایران‌ها معمولا اکثری از قسمت‌های کف منزل خویش را با فرش می‌پوشانیم، به این ترتیب احتمالا آلوده شدن آنان زیاد میباشد. سفارش میکنم از تمیز کننده فرش فوری برای از دربین بردن لکه های مشقت بار روی فرش به کار گیری نمایید. روی لکه اسپری فرمایید و بگذارید پاره ای تر بخورد. بعد از آن، از یکدست مرطوب برای پاک کردن قسمت‌های آلوده و کثیف به کار گیری نمایید.

 

۶٫ رشته ها و هواکش‌های گرمابه و توالت
یکی از دیگر از مواقعی که هر سال در منزل تکانی های نوروزی به راحتی نادیده گرفته می‌شود، حرفه ها و هواکش‌های گرمابه و توالت و آشپزخانه می باشند. از جاروبرقی و یا این که بقیه دستگاه‌های مکنده برای از میان بردن گرد و غبار از آنان میتوانید استعمال نمایید. همین‌طور میتوانید درپوش حرفه‌ها را مستقل کرده و با آب و مایع صابون خانگی بشویید. برای نظافت کردن هود آشپزخانه هر ۶ ماه یکبار می بایست مبادرت فرمائید و خوب میباشد غربال آن را ردوبدل فرمائید.

۷. بالش‌ها را بشویید
شستن بالش ها آنقدرها هم که می‌پندارید مشقت بار وجود ندارد. کاری که می بایست ایفا دهید این میباشد که آنان‌را در ماشین لباسشویی بگذارید و بالش‌های منزه تحویل بگیرید!

 

۸. حاشیه های پنجره ها
حاشیه‌های داخلی پنجره ها میتوانند خیلی آلوده شوند، قطعاً با امداد یک دستمال و مایع تمیزکننده سطح های، کناره‌های داخلی پنجره‌ها را منزه فرمائید.

مرجع اسکرابر صنعتی...
ما را در سایت مرجع اسکرابر صنعتی دنبال می کنید

برچسب : بیسون صنعت, نویسنده : گشاده روی industrialscrubberblog بازدید : 12 تاريخ : سه شنبه 1 خرداد 1403 ساعت: 13:55